CISV Västerås - Anmälan till helgläger 8-10 mars 2024

Nu är det ÄNTLIGEN dags för helgläger igen.

Om du är nyfiken på CISV och funderar över att söka de internationella programmen 2024, är helglägret perfekt. Här får du träffa nya och gamla CISVare samt uppleva hur ett CISV läger är upplagt. Allt från Flagtime, Kiitos, activity time till lullabyes.

Vi välkomnar såklart även dig som ännu ej är medlem. Så bjud med kompisar.

NÄR: Fredagen den 8 mars 19:00 till söndagen den 10nde mars 13:00
VAR:  Listlena Bygdegård
FÖR VEM? För dig som är mellan 10-18år och medlem i CISV Västerås (bli medlem via länken nedan)
ANMÄLAN

SISTA ANMÄLNINGSDAG: 1 mars
KOSTNAD: 400kr (betlaningsinfo kommer på mailen)
BLI MEDLEM: Om du ej ännu är medlem i CISV Västerås så blir du det enkelt här: CISV Sweden - Bli medlem - CISV Sweden - SportAdmin. Medlemsavgiften (75kr) kommer att komma på mail.

Den obligatoriska packlistan:
• Sovsäck och madrass (det finns inga sängar på lägergården)
• Kudde
• Tandborste, tandkräm etc.
• VIKTIGT: Kläder efter väder både för inne- och uteaktiviteter, ett extra ombyte är aldrig fel. Ta alltså med sköna kläder och bra skor.
• Tofflor/sockor
• Bästa humöret!

Godis och mobiler(skärmar) lämnas hemma. Vi kommer att se till att det finns gotte på plats, och ledarna kommer att ha telefoner om det behövs ringas.

Vi kommer behöva hjälp av föräldrar under helgen för att laga mat.  Delegatioinsansvariga i de internationella delegationerna planerar och kommer finnas på plats. Utöver dessa kan vi dock komma att behöva ytligare hjälp. Målet är två personer i köket per pass.  Ange i anmälan vid vilka pass du kan hjälpa till. (fre 18-20, lör 10-15 alt 15-19, sön 9-13). Planen är att laga några av paradrätterna från sommaren YM.

Har ni frågor eller funderingar, hör gärna av er.
Varma Hälsningar
Josefine och alla ledare
josefine.sundt@cisv.se

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Föräldraengagemang *
Kökshjälp och matlagning
Föräldrarna lagar mat (recept finns) och sköter om köket, så att ledarna kan fokusera på att leda lägret. Vi önskar att du kryssar i samtliga pass som du kan tänka dig att hjälpa till på. Vårt mål är att man ska vara två personer i köket på varje pass.
Fredag klockan 18-21
Lördag klockan 10-15
Lördag klockan 15-19
Söndag klockan 9-13
Viktig information till ledarna
Här skriver du ner viktig information som ledarna behöver veta. Om du vill bli kontaktad av ledare innan lägret, nämner du det här, samt hur du önskar bli kontaktad.
Här anger  du även eventuella ALLERGIER.
Personuppgifter
PersonNr * -